رئیس شورای شهر آبادان: شهردار آبادان رسیدگی به مشکلات شهری را مدنظر قرار دهد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس شورای شهر آبادان با بیان اینکه پرداختن به مسائل سیاسی فرصت خدمت رسانی به مردم را از شهردار سلب می‌کند، گفت: مشکلات شهری به جای مسائل سیاسی مورد توجه شهردار آبادان قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، حمید حنظل عیدانی در جلسه علنی شورای شهر که بعد از ظهر امروز در سالن جلسات ساختمان شورای اسلامی شهر آبادان برگزار شد، اظهار داشت: لایحه ای را در شهرداری داریم که براساس آن قرار است جشنواره رسانه در آبادان برگزار شود.

وی افزود: این لایحه در شهرداری در حال تدوین است که پس از ارائه به شورای شهر مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدواریم که پس از تصویب و با برگزاری چنین مراسم هایی میزان آگاهی در سطح کشور از رسانه های شهرستان آبادان افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه اعضای شورا باید نظارت خود را بر حوزه های مربوطه به صورت مستمر داشته باشند، عنوان کرد: ملاک قضاوت درباره عملکرد ما بر عهده مردم است نه افراد خاص یا جناح های سیاسی.

حنظل عیدانی با تأکید بر این که شورای شهر مکان تاخت و تازهای سیاسی نیست، اظهار کرد: باید تلاش کنیم از چنین فضاهایی دور بمانیم چرا که در غیر این صورت به اهداف اصلی خودمان در حوزه عمران شهری نمی رسیم.

وی بیان کرد: به شهرداری آبادان نیز توصیه می‌کنیم که از اهتمام به فضاهای سیاسی دوری کند و از پرداختن به مسائل بی حاصل بپرهیزد چون که پرداختن به این مسایل وقت مردم را گرفته و فرصت را برای خدمت به مردم کوتاه می سازد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی، اظهار داشت: باید اتحاد ۱۳ نفره شورا حفظ شود و صحبتی از اختلاف به میان نیاید.

حنظل عیدانی با بیان اینکه با توجه به مشکلات مالی که اخیرا برای شهرداری آبادان پیش آمده نیاز است تا پول از منابع مالی به شهرداری تزریق شود، گفت: اشکالاتی که وارد می‌کنیم و دیدارهایی که انجام می‌دهیم سیاسی نسیت و همه برای مصالح شهر و مردم است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.