ساختمان سه طبقه لین ۴ احمدآباد در آتش سوخت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: یک واحد مسکونی سه طبقه واقع در لین ۴ فرعی ششم خیابان احمد آبادان، شامگاه سه شنبه دچار آتش سوزی شد.

به گزارش ایرنا، شدت آتش سوزی در این واحد مسکونی به حدی است که قطعی برق و فرو ریختن آوار بر روی دو دستگاه خودرو پراید پارک شده در محدوده این ساختمان را به همراه داشت. برخی از ساکنان طبقه سوم این مجتمع مسکونی با کمک نیروهای آتش نشانی و مردم، نجات یافتند.
آتش ساختمان، خاموش شده و نیروهای آتش نشانی مشغول انجام عملیات پس از اطفای حریق می باشند. هم اکنون سه دستگاه خودرو آتش نشانی، سه دستگاه آمبولانس، نیروهای اداره برق، اداره گاز، پلیس و دیگر عوامل امدادی در محل حضور دارند.
مجید فرهانی پور رئیس اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان نیز با بیان بررسی علت وقوع این اتش سوزی، ارائه هرگونه اطلاعات را منوط به نظر کارشناسی آتش نشانی عنوان کرد. وی ادامه داد:این حادثه مقارن ساعت ۲۰:۱۲ سه شنبه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اعلام شد و ساعت ۲۰:۱۶ دقیقه گروه عملیاتی سازمان به محل حادثه رسید.
فرهانی پور اضافه کرد:این حادثه خوشبخاته خسارت جانی نداشت و تنها، خسارت مالی وارد شد و ساختمان سه طبقه تا طبقه نخست تخریب شده و به ساختمان های همجوار این ساختمان نیز خسارت هایی وارد شد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.