«شیرازی» شهردار آبادان ماند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس شورای اسلامی شهر آبادان در خصوص این تصمیم اعضای شورای شهر، گفت:جمعی از اعضای شورای شهر، پس از تقدیم استعفای شهردار به دبیرخانه شورا، اتفاق نظر داشتند که باید وضعیت بدهی ها، طلب پیمانکاران و روند اجرای طرح های عمرانی شهر، مشخص شود.

حمید حنظل عیدانی افزود:این موارد در نشست مشترکی با حضور آقای شیرازی شهردار آبادان و اعضای شورای شهر بررسی شد و با توجه به اصرار شهردار آبادان در خصوص بررسی استعفا، نشست فوق العاده ای نیز، پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد که این نشست نیز به حدنصاب نرسید.

حنظل عیدانی با بیان حساسیت های موجود در خصوص تداوم روند تحقق اهداف شورای شهر در بخش های عمران شهری و موضوعات فرهنگی و اجتماعی شهر، ادامه داد:آقای شهبازی معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز بر اساس بند ۹ قانون شوراها و با توجه به اختیارات خود، شب گذشته نشست مشترکی با اعضای شورای شهر در فضای دوستانه برگزار کرد.

رئیس شورای شهر آبادان تصریح کرد:در این نشست نیز در خصوص موضوعات مربوط به شهر و آنچه پس از استعفای اقای شیرازی به وقوع پیوست، بحث و بررسی شد.

وی اضافه کرد:نشست مشترکی ساعت ۱۹ چهارشنبه -دیشب- برای بررسی موضوع استعفای آقای شیرازی در شورای شهر برگزار شد که این جلسه نیز به حد نصاب نرسید.

حنظل عیدانی گفت:با توجه به اینکه از مهلت قانونی استعفا برای کاندیداتوری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گذشته است، از نظر شورای شهر آبادان، شیرازی کماکان شهردار آبادان می باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان اضافه کرد:انتظار داریم با توجه به اینکه فضای شورای شهر از حساسیت های تنش زا و سیاسی بازی دور شده است، با اتحاد و همدلی اعضای شورای شهر و تعامل بین بخشی، برنامه های مصوب و اهداف شورای چهارم نیز با قاطعیت ادامه یابد.

حنظل عیدانی با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل شهرداری و شورای شهر با دیگر دستگاه ها نظیر فرماندرای ویژه آبادان و سازمان منطقه ازاد اروند، گفت:قرار است، ۲۵ پارک با اعتبار ۷۰۰ میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه ازاد اروند در آبادان ساخته شود که تحقق این مهم به همکاری بین بخشی نیاز است.

وی بر تعامل اعضای شورای شهر و شهرداری برای تحقق اهداف توسعه پایدار در شهر تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان روز چهارشنبه بیستم خردادماه، استعفای خود را به اعضای شورای اسلامی شهر تقدیم کرده بود.

محمودرضا شیرازی حدود پنج سال شهردار آبادان بوده است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.