عضو شورای اسلامی آبادان: تا رفع کامل ابهامات مالی، در جلسه بررسی استعفای شهردار شرکت نمی کنیم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان گفت: تا رفع کامل ابهامات مالی در جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار و تعیین سرپرست این شهر حضور پیدا نمی کنیم.خلیل جنامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز بررسی استعفای شهردار آبادان اظهار کرد: حساب های شهرداری آبادان خالی بوده و چک ها به صورت فله ای در روزهای اخیر صادر شده است.

وی افزود: برخی چک ها برای افراد خاص مثلا یک فردی که خرید گلدان و گرامافون را انجام داده، طی چند فقره چک ۲۵۱ میلیون تومان از شهرداری آبادان دریافت کرده است و این در حالی است که سایر پیمانکاران نتوانستند حتی پنج میلیون تومان دریافت کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: ناصر کعبی، مریم نصاری فرد، شجاع زویدات، یسری دریس و من از گزارشات در پاسخ به ابهامات مالی شهردار آبادان قانع نشده ایم.

وی تصریح کرد: تا پرداخت حقوق کارگران و کارمندان تلاشگر شهرداری آبادان و همچنین رفع کامل ابهامات مالی در جلسه فوق العاده بررسی استعفای شهردار و تعیین سرپرست این شهر حضور پیدا نمی کنیم.

جنامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا فشارهایی باعث شده که تاکنون بر تخلفات شهردار آبادان نظارت نشود، تاکید کرد: چنین موضوعی صحت ندارد زیرا نظارت بوده و همه تخلفاتی که بر اساس گزارش حسابرسی بوده به فرمانداری، دادستان، اداره اطلاعات، وزارت کشور و اداره کل حراست های خوزستان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا شیرازی شهردار آبادان به منظور شرکت در انتخابات مجلس از سمت خود استعفا داده است ولی برخی اعضای شورا اعلام کرده اند تا مشخص شدن معوقه ها و مطالبات شهرداری با این استعفا موافقت نمی کنند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.