تیم منتخب فوتبال بانوان آبادان تشکیل شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: سرمربی تیم منتخب فوتبال بانوان آبادان عنوان کرد: پس از چهار سال تیم منتخب فوتبال بانوان آبادان تشکیل شد و در پایان هفته جاری میزبان تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز است.

خدیجه پوربهبهانی در گفتگو با مهر، از تشکیل این تیم خبر داد و اظهار کرد: بیش از چهار سال است که پیگیر تشکیل تیم منتخب فوتبال بانوان آبادان بودم که طی روزهای گذشته با همکاری چند دستگاه اجرایی و پس از چهار سال پیگیری، این تیم تشکیل شد.

وی با اشاره به مسابقه این تیم طی روزهای آینده، گفت: روز جمعه هفته جاری، بیست و دوم خرداد، راس ساعت ۱۹ و در زمین چمن پیروز واقع در ایستگاه ۱۲، تیم منتخب فوتبال بانوان آبادان در دیداری دوستانه به مصاف تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز می رود که تماشای این بازی برای بانوان آزاد است.

سرمربی تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان با بیان اینکه در حال تلاش هستیم تا استعدادهای بانوان آبادان را به نمایش بگذاریم، افزود: قصد داریم از طریق مسابقه با تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز جایگاه فوتبال بانوان آبادانی را به شکل صحیح معرفی کنیم.

پوربهبهانی ادامه داد: مجاب کردن دستگاه های اجرایی توانمند شهری در آبادان و یا باشگاه های فوتبال نامدار و معتبر این شهر از دیگر دلایل برگزاری بازی دوستانه بین تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان با تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز است.

وی تاکید کرد: اهدافی را که برای تیم فوتبال منتخب بانوان آبادان در نظر گرفته ام بلندمدت است ولی به عنوان هدف میان مدت امیدوارم بر روی تیم های فوتبال پایه بانوان نیز سرمایه گذاری شود.

سرمربی تیم منتخب فوتبال بانوان آبادان عنوان کرد: فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، شرکت پالایش نفت، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شورای اسلامی شهر و مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر از جمله دستگاه های اجرایی آبادان هستند که در تشکیل این تیم و برگزاری دیدار دوستانه با تیم فوتبال بانوان هجرت اهواز مرا یاری کردند و از همه آنها تشکر می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر،  شهر آبادان مهد فوتبال خوزستان است و در گذشته بازیکنان توانمند بسیاری را به فوتبال کشور معرفی کرده است ولی با وجود این امر جای خالی بانوان آبادانی در این رشته ورزشی بیش از پیش احساس می شد که خوشبختانه طی روزهای گذشته با پیگیری های استعدادیاب هیئت فوتبال خوزستان و چند دستگاه اجرایی این امر محقق شده است.

به نظر می رسد بانوان فوتبال دوست آبادانی نوید روزهای درخشان فوتبال آبادان را همچون گذشته احساس می کنند و عزم خود را برای حضور جدی در رقابت های بزرگ جزم کرده اند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.