آتش سوزی دوباره در پاساژ کادوس آبادان تکذیب شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان، وقوع هرگونه آتش سوزی دوباره در مجتمع تجاری کادوس ۴ این شهر واقع در خیابان امام خمینی(ره) موسوم به ته لنجی را رد کرد.

برخی سایت های خبری روز جمعه خبر از وقوع آتش سوزی دوباره در مجتمع تجاری کادوس ۴ شهر آبادان دادند.

در یکی از این سایت ها آمده بود:دقایقی پیش بار دیگر پاساژ کادوس ۴ آبادان که چند ماه پیش در آتش سوخته بود و در حال بازسازی و مرمت می باشد، دچار آتش سوزی شد.

البته مجتمع تجاری کادوس ۴ آبادان اواخر تیرماه سال ۹۳ دچار آتش سوزی شد و به صورت کامل در آتش سوخت.

بر اساس نظر کارشناسان، کانون حریق در این مجتمع در سال گذشته، ابتدای ضلع شمال غربی و بوتیک های این ضلع در طبقه همکف اعلام و در تحقیقات و بررسی های صورت گرفته و آثار و شواهد به جای مانده از حریق، آتش سوزی به دلیل بی احتیاطی، ته سیگار روشن و اتصال در سیم کشی برق منتفی اعلام شد.

مجید فرهانی پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان روز جمعه در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر آتش سوزی دوباره در این مجتمع گفت:وقوع آتش سوزی با تماس مردمی به آتش نشانی آبادان اعلام شد.

وی ادامه داد:نیروهای آتش نشانی آبادان به محل اعزام شدند ولی دلیل انتشار آتش و دود در این مجتمع، فعالیت پیمانکار پروژه برای تخریب کامل ساختمان و تجدید بنای آن می باشد.

ایرنا/

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.