فرماندار ویژه آبادان خواستار خرید امتیاز فولاد نوین اهواز شد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان، صعود نکردن تیم صنعت نفت آبادان به لیگ برتر را باعث جریحه دار شدن احساسات ورزش دوستان این شهر دانست و گفت:مسوولان تیم نفت برای خرید امتیاز تیم باشگاه فولاد نوین اهواز، اقدام کنند.

عزیر الله شهبازی یکشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: اوایل سال ۱۳۹۳ نشست های فراوانی با اعضای هیات مدیره تیم صنعت نفت برای تقویت تیم و راهیابی آن به لیگ برتر انجام شد.

وی اظهار داشت:مردم آبادان به تیم فوتبال صنعت نفت عشق می ورزند و در این راستا تمامی تلاش های هیات مدیره برای صعود این تیم به لیگ برتر بود تا مردم دوباره به مجد و عزت فوتبالی خود برسند.

شهبازی گفت:در آخرین دیدار این تیم، شرایط به گونه ای رقم خورد که راه صعود این تیم به لیگ برتر بسته شد و نتیجه آن جریحه دار شدن احساسات مردم ورزش دوست و فوتبالی آبادان گردید.

معاون استاندار خوزستان ادامه داد:شکست خانگی در برابر تیم راهیان کرمانشاه، تیمی که در حد نام و آوازه فوبتال آبادان نیست باعث شد تا این تیم نتیجه لازم را برای صعود به لیگ برتر از دست دهد.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر لزوم آسیب شناسی دلایل صعود نکردن این تیم، افزود:با توجه به صعود تیم فولاد نوین اهواز، پیشنهاد می شود مسوولان تیم صنعت نفت با توجه به تاکید استاندار و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان، برای خرید امتیاز این تیم هزینه کند تا امتیاز تیم فولاد نوین خوزستان به خارج از استان واگذار نشود.

وی افزود:اگرچه نقدهایی از سوی اصحاب ورزش به روند بازی ها و اتفاقات تیم صنعت نفت در فصل جاری وجود دارد، ولی دیگر فرصت این مطالب نیست و هیات مدیره صنعت نفت نیز باید برنامه ریزی لازم را انجام دهد تا امتیاز فولاد نوین خوزستان برای صنعت نفت آبادان خریداری شود.

شهبازی گفت:باید تلاش کرد که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به هر شکل به لیگ برتر راه یابد و هیات مدیره با تشکیل تیمی قدرتمند در فصل آینده حضور تاثیرگذار داشته باشند.

تیم فولاد نوین اهواز هفته گذشته با غلبه بر تیم مس کرمان که در جایگاه دوم گروه الف این مسابقات قرار دارد ۴۲ امتیازی شد و به لیگ برتر صعودکرد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در مسابقه هفته بیست و یکم لیگ دسته اول کشور در خانه برابر تیم راهیان کرمانشاه شکست خورد تا از صعود به لیگ برتر باز بماند.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.