نایب رئیس شورای شهر آبادان: ۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی چهره آبادان را تغییر نداد/ آبادان دچار سیاست زدگی شده است / حتی سیتی سنتر و پارک آبی نداریم

عصر جنوب/ asrejonoob.ir:  نایب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: حدود ۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری آبادان داده شد ولی این اعتبار کلان، چهره شهر را تغییر نداد.

شجاع زویدات در گفتگو با مهر اظهار کرد: از آنجا که رهبر معظم انقلاب امسال را سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند امیدواریم شعار ایشان در آبادان تحقق پیدا کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان افزود: در شهر آبادان مشکلات زیادی وجود دارد و به عنوان عضو شورای اسلامی شهر آبادان باید بگویم بسیاری از آرزوهایی که از ابتدای ورود به شورا داشتم محقق نشد که شاید حدود ۸۰ درصد آنها به چند دلیل باز می گردد.

زویدات با اشاره به عوارض آلایندگی بیان کرد: از ابتدای سال گذشته حدود ۷۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری داده شد ولی اگر نگاهی به چهره شهر کنیم پروژه ای به صورت جدی نداشته ایم.

وی اضافه کرد: هر شب به یکی از مساجد آبادان مراجعه می کنم و همه مردم مناطق حاشیه ای از موضوعات آسفالت، گاز و فاضلاب ناراضی هستند. متاسفانه شهر آبادان دچار سیاست زدگی شده است که باید درمان شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: در حال حاضر که به عنوان مسئول در شهر آبادان در حال خدمت هستم خیلی ها صحبت از انتخابات می کنند و مردم باید هوشیار باشند.

زویدات گفت: به کلیه مسئولانی که در آبادان به آنها فرصت خدمت داده شده است می گویم اگر قصد نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند و اگر جایی هستند که می توانند از امکانات آن مکان در راستای انتخابات استفاده کنند، مردم این مسائل را مشاهده می کنند.

وی عنوان کرد: دستگاه هایی که ارتباط مردم با آنها بیشتر است، شخص باید موضع خود را نسبت به مسائل انتخاباتی مشخص کند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: به عنوان نماینده مردم در شورای اسلامی شهر آبادان می گویم که نباید از سمت ها بهره برداری سیاسی شود.

زویدات با بیان اینکه هنوز در بسیاری از مناطق آبادان فضای تفریحی مناسبی ایجاد نشده است، توضیح داد: متاسفانه فقط خیابان امیری و ته لنجی جای تفریحی است. به عنوان مثال حتی سیتی سنتر و پارک آبی نیز نداریم و در واقع در نیازهای اولیه شهری مانده ایم.

وی در پایان تاکید کرد: در شهرداری آبادان علاوه بر تعهد و تخصص اولویت باید بومی گرایی باشد.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.