معاون فرماندار آبادان جهت ورود به انتخابات مجلس استعفا کرد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان گفت: برای حضور در انتخابات استعفا دادم و این کار من احترام به قانون است.

چندی پیش از سوی وزیر کشور دستوری خطاب به مدیران و مسئولان شاغل در استانداری‌ها، فرمانداری‌ها اعم از معاونان، مدیران کل ستادی، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، روسای مناطق شهرداری صادر شد که از آنها خواسته شده بود که اگر قصد کاندیداتوری در انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی را دارند لزوما حداکثر تا وقت اداری یکم اسفندماه ۹۳ نسبت به استعفا از سمت خود اقدام قانونی کنند.

بر اساس این دستور امروز معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان که دو روز پیش متن استعفای خود را به معاون استاندار فرماندار ویژه آبادان تحویل داده بود به طور رسمی از سمت خود کناره گیری کرد.

سید محمد مولوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این خصوص اظهار کرد: استعفای من احترام به قانون است.

وی افزود: آنهایی که قصد ورود به عرصه انتخابات را دارند و می‌خواهند خود را در معرض دید و انتخاب مردم قرار دهند و در جایگاه سیاسی و اجتماعی هستند که تجهیزات و ابزار دولتی را در اختیار دارند بایستی به قوانین و مقررات احترام بگذارند و استعفا دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری آبادان عنوان کرد: من خبر استعفای خود را به طور شفاف و با صراحت اعلام می‌کنم و امیدوارم که اگر از منظر عمومی صلاحیت دارم یکی از منتخبان مردم آبادان باشم.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.