۷۸ نفر در دانشکده علوم پزشکی آبادان استخدام می‌شوند

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۷۸ نفر از افراد واجد شرایط، زیرپوشش شرکت پیمانکاری به استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان در می‌آیند.
عبدالناصر میرشکاک اظهار کرد: ۷۸ نفر از افراد واجد شرایط، از طریق مصاحبه تخصصی و زیرپوشش شرکت پیمانکاری در رشته‌های مختلف به استخدام دانشکده علوم پزشکی آبادان در می‌آیند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: از این تعداد، ۴۳ نفر با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد پرستاری و سه نفر نیز با مدرک کاردانی اتاق عمل جذب می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان با ارائه جزییات بیشتر در خصوص جذب نیروی انسانی جدید در این دانشکده، افزود: هشت نیروی جدید با مدرک کارشناسی اتاق عمل، پنج نفر با مدرک کاردانی هوش‌بری و همچنین هشت نفر نیز دارای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هوش‌بری در این برنامه استخدام گنجانده شده‌اند.

وی ادامه داد: دارندگان مدرک کاردانی بهداشت عمومی، مامایی و یا مدرک دیپلم بهیاری نیز از شانس استخدام شدن در دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند.

میرشکاک خاطرنشان کرد: متقاضیان استخدام در دانشکده علوم پزشکی آبادان می‌توانند تا تاریخ ۲۰ بهمن ماه امسال با مراجعه به آدرس اینترنتی hn- abn.ajums.ac.ir و یا با مراجعه حضوری به ستاد دانشکده علوم پزشکی آبادان واقع در ابتدای کوی ذوالفقاری نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: نیروی انسانی جدید جذب شده در آبادان، خرمشهر، ماهشهر و شادگان مشغول به کار می‌شوند.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.