ابعاد تازه ای از تقلب عضو شورای شهر آبادان

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: چندی پیش خبری مبنی بر تقلب یکی از اعضای شورای شهر آبادان در امتحانات پایان ترم دانشگاه در سایت منتشر شد، که با گذشت چند روز از این خبر ابعاد تازه ای از این موضوع مشخص شده است.

چندی پیش خبری مبنی بر تقلب یکی از اعضای شورای شهر آبادان در امتحانات پایان ترم دانشگاه منتشر شد، که با گذشت چند روز از این خبر ابعاد تازه ای از این موضوع مشخص شده است.

در روزهای گذشته خبر دادیم در هنگام برگزاری جلسه امتحات پایان ترم در یکی از دانشگاه های آبادان یکی از اعضای شورای شهر این شهر که در آن دانشگاه مشغول به تحصیل می باشد پس از تقلب در امتحان توسط مراقبین آزمون موضوع کشف و صورتجلسه می شود.

در همان خبر عنوان شد که باید منتظر ماند و دید که مسئولان دانشگاه با این فرد خاطی بر اساس قانون رفتار می نمایند یا اینکه روابط بر ضوابط غلبه خواهد کرد

به گزارش رهیاب، بنابر اخبار رسیده کمیته انضباطی دانشگاه با بررسی این موضوع رای به تخلف این دانشجو داد و بر اساس قانون نمره این درس وی ۲۵/. منظور خواهد شد.

اما نکته ای که به تازگی در این خصوص مطرح شده است این است که بر اساس برخی شواهد و مدارک یکی از اساتید دانشگاه مذبور نیز در این رابطه با این عضو شورای شهر همکاری نموده است که مسئولان دانشگاه با جدیت پیگیر این موضوع نیز می باشند.

به نوبه خود از مسئولان این دانشگاه بابت عمل به قانون بدون در نظر گرفتن برخی مصالح تشکر و قدردانی می نماید و امیدوار است که هرچه سریعتر وضعیت استاد خاطی نیز مشخص شود.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.