هفته پایانی لیگ ملی بسکتبال کشور / ماهشهری ها باختند، نفت برد و به مرحله پلی آف نرفت

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در هفته پایانی لیگ ملی بسکتبال کشور، پالایش نفت آبادان موفق شد میهمان خود صنایع پتروشیمی ماهشهر را از پیش روی بردارد.

در چارچوب هفته هیجدهم و پایانی لیگ ملی بسکتبال کشور، پالایش نفت آبادان در خانه میزبان صنایع پتروشیمی ماهشهر بود که این دیدار در پایانی با حساب ۶۵ بر ۵۴ به سود میزبان خاتمه یافت.

در این دیدار تشریفاتی که بی‌انگیزگی در ساق بازیکنان دو تیم موج می‌زد، نفت آبادان طراوت همیشگی را نشان نداد و صنایع سعی کرد خود را در مقابل تیم رده پنجمی لیگ ملی محک بزند.

به دلیل راه‌یابی تیم فولاد هفت الماس قزوین به جمع چهار تیم پلی آف لیگ ملی، نتیجه این دیدار برای پالایش نفت بی‌اهمیت بود و به همین خاطر دو تیم در یک بازی تشریفاتی دربی خوزستان را برگزار کردند.

در آن سوی میدان نیز صنایع پتروشیمی حضور داشت که در مجموع پانزده مسابقه خود تنها یک برد کسب کرده بود و در این دیدار چیزی را برای از دست دادن نداشت و این تیم تنها برای محک زدن خود به آبادان سفر کرده بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، پتروشیمی بندر امام دیگر نماینده استان خوزستان بود که در تهران برای تصاحب صدر جدول به مصاف مهرام رفت که در نهایت مدافع عنوان قهرمانی نتیجه این دیدار را واگذار کرد و دست خالی به خانه بازگشت.

پترو در یک دیدار سخت و نفس گیر د خانه بسکتبال رفت تا با غلبه بر این تیم حریف تیم چهارم پلی آف شود تا راه آسان‌تری تا کسب عنوان نخست لیگ ملی داشته باشد، اما شاگردان مصطفی هاشمی در یک دیدار نزدیک موفق شدند این پیروزی را از آن خود کنند.

بدین ترتیب نفت آبادان از راه‌یابی به مرحله پلی آف باز ماند، اما با توجه به قضاوت‌هایی که در مسابقات این تیم انجام شد، نمی‌توان از اشتباهات داوری که مانع حضور این تیم در جمع چهار تیم شد چشم پوشی کرد.

همچنین پتروشیمی بندر امام با کسب این نتیجه در جای سوم ایستاد و باید برای کسب عنوان نخست با تیم قدرتمند دانشگاه آزاد مصاف کند.

این رقابت‌ها تا ۲۷ بهمن ماه سال جاری تعطیل خواهد بود و پس از آن تیم‌ها وارد سوپر لیگ بسکتبال کشور خواهند شد.

 

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.