جلسات شورای شهر آبادان علنی برگزار شود

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان گفت: شورای شهر محصول اعتماد مردم است و باید جلسات شورای شهر آبادان برای رفع مشکلات مردم به صورت مستمر و علنی برگزار شود.

عبدالحسین مکوندی در گفت‌و‌گو با تسنیم  اظهار داشت: جلسه شورای شهر ابادان پس از ۳ هفته تشکیل شد و برخی از مسائل مطرح شده ربطی به جلسه نداشت و نباید مطرح می‌شد.

وی افزود: اختلاف سلیقه بین اعضای شورا یک امر طبیعی است و نباید این اختلاف نظر‌ها سبب ایجاد تقابل بین اعضا آن هم در جلسات رسمی این شورا باشد و باید هر موضوعی در جایگاه خود بررسی شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان با بیان اینکه لوایحی که از طرف شهردار به شورا ارسال می‌شود و ممکن است فوریت داشته باشد، بیان کرد: بر همین اساس باید جلسات شورا به طور مستمر و هفتگی برگزار شود تا بررسی لویح با تاخیر مواجه نشود.

مکوندی بررسی و پیگیری مشکلات مردم را یکی از وظایف مهم شورای شهر دانست و گفت: نمایندگان شورا منتخب و محصول اعتماد مردم هستند و نباید در انجام این وظایف کوتاهی و تعلل کنند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه علنی شورای شهر آبادان پس از روی کار آمدن هیئت رئیسه جدید در روز سه شنبه، اظهار کرد: برگزاری جلسات علنی یکی از خواسته‌های ما است و در دوره هیئت رئیسه قبلی جلسات علنی زیادی برگزار شد.

عضو شورای شهر آبادان شفاف سازی را یکی از نتایج جلسات علنی عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین جلساتی در دوره قبلی هیئت رئیسه نتایج بسیار مطلوبی داشت که همه شاهد این موضوع بودیم.

مکوندی تاکید کرد: همواره خواستار این هستیم تا اصحاب رسانه و مردم شاهد و ناظر کارهای شورا باشند چرا که در سایه نظارت همشهریان عملکرد شورا بهتر می‌شود. در واقع نظارت مردم بر شورا از خواسته‌های ما است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.