چه کسانی مخالف برگزاری کنسرت در آبادان هستند؟

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: عصر آبادان نوشت: نخبگان فرهنگی-مذهبی آبادان یکشنبه شب گذشته در مسجد طالقانی و به تعداد بیشتر امشب در حسینیه ثارالله گرد هم جمع شدند تا در خصوص نحوه مواجهه با اجرای کنسرت تصمیم گیری کنند.

این افراد که صدای اعتراض شان در حسینیه ثارالله بلند شده بود از سخنران برنامه یعنی حجت الاسلام نجیبی مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) خواستند تا موضوع را سریعا با فرماندار ویژه در میان بگذارد.

یکی از این افراد با لحنی تند که نشان می داد از تصمیمات اتخاذ شده در این باره عصبانی است خطاب به شهبازی که در جلسه حضور نداشت اظهار داشت: تعجب ما این است که چرا وقتی برنامه های مختلف جشن و سرور آن هم در سطح بالا برای مردم در نظر گرفته شده ، باز هم اصرار بر روی اجرای کنسرت وجود دارد؟

البته حجت الاسلام نجیبی از رایزنی با فرماندار شهبازی و قول مساعد وی مبنی بر لغو این برنامه سخن گفت و سعی کرد حاضرین را به آرامش دعوت کند اما در عین حال گفت: این شهر ، متعلق به شهداست و وجب به وجب آن به خون شهیدان متبرک شده است و نمی توان آن را با کیش و جاهای دیگر مقایسه کرد و نباید چنین برنامه هایی که شأن و وجاهت آبادان را زیر سوال می برذ در آن برگزار شود.

گفتنی است آنچه بیش از همیشه موجب نگرانی جوانان مومن آبادان شده این است که موافقان برپایی کنسرت دیگر بهانه ای به نام نشاط اجتماعی نمی توانند داشته باشند زیرا در این چند روز جشن های متنوع با حضور هنرمندان مطرح کشوری برگزار شده و می شوند که مورد استقبال شدید مردم قرار گرفته است.

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.