هفته چهاردهم لیگ برتربسکتبال/ باخت خانگی نفت آبادان مقابل دانشگاه آزاد

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: در چارچوب هفته چهاردهم لیگ ملی بسکتبال کشور، پالایش نفت آبادان میزبان دانشگاه آزاد اسلامی تهران بود که در پایان تیم میهمان موفق شد با نتیجه ۷۰ بر ۵۱ بر نماینده آبادان چیره شود.
این دیدار که در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد، از سوی هر دو تیم متعادل دنبال می‌شد، سپس تیم دانشگاه آزاد صدرنشین، سوار بر بازی شد و موفق شد زمان نخست این دیدار را با ۷ امتیاز اختلاف به سود خود به پایان ببرد.
در کوا‌رتر دوم، تیم تهرانی نمایش قدرت خود را بیشتر کرد و در مقابل تیم تازه وارد لیگ بر‌تر بسکتبال کشور، ۲۰ امتیاز دیگر را کسب کرد و نیمه نخست این دیدار را با نتیجه ۳۷ بر ۲۰ به سود خود پایان داد.
در نیمه دوم و همزمان با آغاز کوار‌تر سوم این دیدار، تیم پالایش نفت کمی به خود آمد و اختلاف را‌ گاه به ۱۵ رساند، اما تیم دانشگاه با پرتاب‌های سه امتیازی خود اختلاف را دائما بر روی عدد ۲۰ نگاه داشته بود تا اینکه در کوار‌تر پایانی، صدرنشین لیگ با کنترل بازی و پایین آوردن افت و خیز موفق شد با ۱۹ امتیاز اختلاف بازی را به پایان برده و این دیدار با نتیجه ۷۰ بر ۵۹ به سود خود تمام کند.
در هفته پانزدهم این رقابت‌ها، روز دوشنبه آینده پالایش نفت آبادان در تهران و در خانه بسکتبال به مصاف مهرام رده دومی خواهد رفت.
نماینده آبادان هم‌اکنون با کسب ۱۸ امتیاز از ۱۲ مسابقه، در رده پنجم جدول پس از تیم‌های دانشگاه آزاد، مهرام، پتروشیمی و شهرداری گرگان قرار گرفته است.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.