«استقلال اهواز» پیروز دربی قعر جدولی ها

عصر جنوب – asrejonoob.ir: دیدار تیم های استقلال اهواز و راه آهن با برتری اهوازی ها به پایان رسید.
تیم های استقلال اهواز و راه آهن در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برد ۰-۱ استقلال اهواز  به پایان رسید.

هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر
ساعت ۱۶:۳۰/ ورزشگاه غدیر اهواز
گروه داوری: رضا عادل/ کمک‌ها: فرزاد بهرامی و حسین رحیمی پور

ترکیب دو تیم
استقلال اهواز:
فرناندو، مهدی اسلامی، رضا ایاز، علی هلیچی، رضا بهمئی، مکی شریفی، میلاد ربانی فر، میلاد پاک پرور، طالب ریکانی، حمزه خضیراوی و حسین ساکی

راه‌آهن:
محسن فروزان، فرشاد فرجی، ابراهیم کریمی؛ حمیدرضا دیوسالار، سید احمد مهدی زاده، میلاد ابطحی، مهدی حنیفی، حامد زمانی، مهرداد محمدی، علی فاطمی و بهادر عبدی

نیمه اول
چهل و پنج دقیقه بدون حتی یک خطر جدی. این حاصل تلاش دو تیم راه آهن و استقلال اهواز در بازی هفته بیست و سوم به میزبانی اهوازی ها بود. حملات دو تیم در این نیمه با بی دقتی به هدر رفتند و در نتیجه بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. شوت های استقلالی ها و سانترهای راه آهنی ها همه و همه بی دقت و بی ثمر بودند و صحنه جذابی را خلق نکردند تا بینندگان به امید دیدن یک بازی بهتر به استراحت پانزده دقیقه ای بین دو نیمه بپردازند.

نیمه دوم
سرانجام در دقیقه ۵۰ اولین خطر جدی را شاهد بودیم. شوت تماشایی مهرداد محمدی از سمت چپ با سوپر واکنش مرادیان، دروازه بان اهوازی ها دفع شد تا کماکان بازی بدون گل دنبال شود. ۹ دقیقه بعد هم حسین ساکی موقعیت مناسبی را از درون محوطه جریمه به هدر داد. اما بالاخره در دقیقه ۶۲ طلب ریکانی قفل دروازه ها را شکست و پاس رو به بیرون عادل کلاه کج را با یک ضربه زیبا به تور دروازه راه آهن رساند و میزبان را ۱-۰ پیش انداخت. زیکانی پنج دقیقه بعد باز هم می توانست گلزنی کند. پاس پاک پرور که با یک فرار زیبا برای ریکانی در دهانه دروازه فرستاده شد توسط این بازیکن به هدر رفت تا طالب ریکانی و استقلال اهواز یک گله باقی بمانند.
بازی در دقایق پایانی هم صحنه خاصی نداشت و دو تیم در نهایت با همان نتیجه یک بر صفر به کار خود پایان دادند تا سه امتیاز حساس خانگی به حساب استقلال اهواز واریز شود.

عصر جنوب را در در تلگرام دنبال کنید… (کلیک کنید)

مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.