هشدار جدی مقتدایی به تیم های خوزستانی

عصر جنوب/ asrejonoob.ir: استاندار خوزستان درباره وضعیت تیم های خوزستانی می گوید : من رفع مشکلات را اول به هیات مدیره شرکت‌ها واگذار می‌کنم؛ اگر اصلاح کردند که هیچ و در غیر این صورت خودمان ورود پیدا می‌کنیم،

ایسنا نوشت: استاندار خوزستان درباره وضعیت تیم های خوزستانی می گوید : من رفع مشکلات را اول به هیات مدیره شرکت‌ها واگذار می‌کنم؛ اگر اصلاح کردند که هیچ و در غیر این صورت خودمان ورود پیدا می‌کنیم،
به گزارش ایسنا، مقتدایی استاندارخوزستان درخصوص خواسته هواداران فولاد مبنی بر ورود استاندار به وضعیت اسف‌بار تیم فوتبال فولادخوزستان، اظهار کرد: ورود استاندار باید آخرین مرحله باشد؛ هر دستگاهی اساساً تقسیم وظایف و شرح وظایفی دارد. دوستان می‌دانند که در ابتدای کار حتی اعتباراتی که برای تیم فولاد در نظر گرفته شد، قابل ملاحظه نبود و من هیات مدیره شرکت را دعوت کردم و تاکید کردم که برای تیم فولاد تامین اعتبار شود و همین اقدام را برای نفت آبادان هم انجام دادم.
استاندار خوزستان گفت: برگزاری جلسه با هیات مدیره شرکت فولادخوزستان، با استعفای هیات مدیره باشگاه هم‌زمان شد که به اعتقاد من باید کمی تحمل می‌کردند و اگر اینگونه می‌شد، شاید کار به این جا نمی‌رسید.اکنون هم در ابتدا وظیفه هیات مدیره شرکت و بعد هم هیات مدیره باشگاه است که در این زمینه اقداماتی داشته باشند و من هم این فرصت را به آن‌ها داده‌ام تا از ابتدا خودم ورود پیدا نکنم. تیم استقلال اهواز هم همین مشکلات را دارد و شاید امکانات و تجارب لازم وجود نداشت که چنین اتفاقی برای این تیم افتاد. به معاون سیاسی اجتماعی خود نیز گفته‌ام که کارهای مقدماتی را انجام دهد و در مرحله‌ای که نیاز شد، حتما ما هم ورود پیدا می‌کنیم.
عبدالحسین مقتدایی گفت: ما در خصوص حقوق مردم هیچ تعارفی با کسی نداریم و وجود تیم‌های استقلال خوزستان، فولادخوزستان و استقلال اهواز جزو حقوق شهروندان است و من هم رفع مشکلات را اول به هیات مدیره شرکت‌ها واگذار می‌کنم؛ اگر اصلاح کردند که هیچ و در غیر این صورت خودمان ورود پیدا می‌کنیم، چرا که این شرایط مطلقا مطلوب نیست. در صورتی که هیات مدیره شرکت فولادخوزستان و همچنین استقلال اهواز به کار هیات مدیره باشگاه‌ها ورود نکنند و شرایط را اصلاح و جمع و جور نکنند، شک نکنید که خود من طی دو هفته آینده به کار ورود می‌کنم. در این راستا به نفت آبادان هم تذکر می‌دهم.
مطالب پیشنهادی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.